|
<< Atgal
James F. Gardner
Raudonkepuraitė
Gyveno kartą jaunas individas, vardu
Raudonkepuraitė. Toji persona gyveno drauge su motina didelio gūdaus miško pakrašty.
Kartą motina kreipėsi į jaunąjį individą prašydama nunešti senelei kraitelę
šviežių vaisių ir ekologiškai švaraus vandens ir visai ne dėl to (ir tai
svarbu), kad nešioti pintinėles su maistu įprasta laikyti moterišku reikalu, o todėl,
kad tokio pobūdžio aktas yra labai humaniškas ir stiprina bendruomeninius ryšius.
Būtina pabrėžti, kad Raudonkepuraitės senelė nebuvo nei nukaršusi, nei ligota,
priešingai ji buvo pačiame kūrybinių ir fizinių jėgų žydėjime ir puikiai
galėjo pati savimi pasirūpinti, kaip ir dera subrendusiai ir visavertei žmogiškai
būtybei.
Ir štai mūsų Raudonkepuraitė įžengė į tankų
mišką. Daug kas mano, kad miškas tai pavojinga, grėsminga vieta ir geriausia tenai
neiti, bet Raudonkepuraitė nė kiek nesivaržė savo normaliai besivystančio seksualumo
ir nekreipė dėmesio į jokius froidiškus pliurpalus.
Beeidama pas senelę Raudonkepuraitė sutiko Vilką
Pilką, šis pasidomėjo, ką ji nešasi kraitelėje. Sveikus ir maistingus produktus
savo senelei, kuri, beje, ir pati gali savimi pasirūpinti, kaip ir dera subrendusiai bei
visavertei žmogiškajai būtybei, atsakė Raudonkepuraitė.
Vilkas tarė:
Žinai, vaikeli, mažai mergaitei pavojinga
vienai vaikščioti po mišką.
Jūsų seksiška pastaba labai užgauli,
atsakė jam Raudonkepuraitė, bet aš į tokius dalykus nekreipiu dėmesio, nes
žinau, kad tradicinis parijo ir atstumtojo statusas bei šios padėties sukeltas stresas
suformavo specifinę (bet turinčią nepaneigiamą teisę egzistuoti) jūsų
pasaulėžiūrą. O dabar atleiskite, man jau metas.
Ir Raudonkepuraitė nužingsniavo takeliu. Bet Vilkas
Pilkas, kurį jo varginga socialiai remtino asmens patirtis buvo išvadavusi iš vergiško
pataikavimo vakarietiško mąstymo stereotipams, žinojo trumpesnį kelią į senelės
namus. Jis įsiveržė į trobelę ir surijo senutę, žodžiu, pasielgė taip, kaip
paprastai tokiais atvejais elgiasi plėšrūs žinduoliai. Paskui nepaisydamas tradicinės
visuotinai jo atžvilgiu taikomos vyriško elgesio sampratos užsimaukšlino
senelės kyką, apsivilko naktinius marškinius, atsigulė į lovą ir ėmė laukti.
Raudonkepuraitė įėjo vidun ir tarė:
Senele, atnešiau tau šiek tiek nekaloringo
maisto be cholesterolio, nes esi protinga ir rūpestinga matriarchė.
Vilkas atsiliepė plonytėlaičiu balseliu:
Prieik arčiau, vaikeli, aš tave blogai matau.
Ak, visai užmiršau, kad esi optiškai
neordinarinė, kaip kokia kurmienė, pasakė Raudonkepuraitė. Na bet ir didelės
tavo akytės!
Žinai, mieloji, per savo amželį jos daug ko
yra mačiusios. Daug mačiusios ir daug atleidusios.
O nosytė, kokia didelė tavo nosytė! Norėjau
pasakyti, santykinai didelė ir neabejotinai savaip patraukli.
Ji nemažai uosčiusi, mieloji. Daug uosčiusi ir
daug atleidusi.
O kokie milžiniški tavo dantys!
Žinai ką, neištvėrė Vilkas Pilkas,
aš pats sau patinku toks, koks esu.
Sulig tais žodžiais jis iššoko iš po antklodės,
stvėrė Raudonkepuraitę ir jau ruošėsi nedelsdamas suėsti. Raudonkepuraitė veriamai
sukliko tik jau nemanykit, kad ją šokiravo transvestitiška Vilko Pilko apranga, ji
tik negalėjo susitaikyti su tokiu šiurkščiu kišimusi į jos asmeninį gyvenimą.
Klyksmą išgirdo pro šalį einantis individas,
kuris vertėsi malkų paruošomis (pats jis save vadino malkakirtybos vadybininku).
Įbėgęs vidun, malkakirtybos vadybininkas pabandė pakeisti įvykių eigą. Bet vos tik
jis užsimojo kirviu, Raudonkepuraitė ir Vilkas Pilkas labai pasipiktino.
Ir ką gi jūs čia dabar darot? paklausė
Raudonkepuraitė.
Malkakirtybos vadybininkas tik sumirksėjo ir
nesumojo, ką atsakyti.
Jūs elgiatės kaip koks neandertalietis!
sušuko Raudonkepuraitė. Galva reikia galvoti, o ne kirviu. Šlykštus seksualinis
maniakas! Gyvosios gamtos priešas! Nejau manot, kad be vyrų įsikišimo moterys ir
vilkai savo problemų neišspręs?
Čia senelė, įkvėpta aistringos dukraitės kalbos,
iššoko iš vilko nasrų, atėmė iš malkakirtybos vadybininko kirvį ir nušniojo jam
galvą. Kai šis nemalonus reikalas buvo atliktas, Raudonkepuraitė, senelė ir Vilkas
Pilkas pasiekė konsensusą ir nubrėžė ateities gaires. Jie sukūrė alternatyvią
šeimą, pagrįstą bendru darbu ir savitarpio supratimu, o paskui gyveno sau gūdžiame
miške ilgai ir laimingai.
Vertė Sigita Adomėnaitė
Į viršų
tekstai kuriami. jie niekada nebus sukurti
info@tekstai.lt
|
|